UNITY POINT

КОМАНДА

  • Олександра Шафран – учениця 9 класу Європейського колегіуму м.Києва
  • Анна Шкарупа – учениця 11 класу Технічного ліцею Дніпровського району м.Києва
  • Валентина Бегларян – учениця 10 класу СЗШ І-ІІІ ступенів №201 м.Києва
  • Артем Осламовський – архітектор, експерт ДД

ЩО ЗРОБЛЕНО

  • Створено модель об‘ємно-просторового об‘єкту – архітектурної форми для шкільного подвір’я
  • Побудовано павільйон на подвір’ї №179 гімназії міста Києва для спілкування та проведення уроків на шкільному подвір’ї

НАША МЕТА

Створення можливості комфортного спілкування та проведення навчальних занять «на свіжому повітрі» шляхом застосування у учбових закладах сучасних архітектурних форм

ЩО ХОЧЕМО ЗМІНИТИ

  • Відсутність обладнаних зон відпочинку та навчання на території шкільного двору
  • Недостатня комунікація між підлітками внаслідок надмірного користування гаджетами

ЯК МИ РЕАЛІЗОВУВАЛИ ПРОЕКТ

14 травня 2019 року у столичній гімназії №179 відбулася презентація проекту «Unity Point», під час якої команда проекту, підлітки та експерти, передали у подарунок учбовому закладу павільйон, розроблений і створений у рамках програми «Дитяча Демократія».

Як нам це вдалося?

«Unity Point» – це неймовірний проект, реалізацією якого ми займалися цілий рік.
Як звичайна ідея перетворилася на втілену мрію у вигляді архітектурної платформи для школярів?

Процес реалізації був цікавим та складним водночас.
Спочатку ми склали план і зазначили у ньому терміни виконання усіх етапів.
Далі почали обговорювати наші ідеї усією командою.

Після того, як у нас з’явилися стартові уявлення та вже окреслена ідея, ми почали шукати партнера, який підтримає її. Таким партнером виявилася київська гімназія №179. Ми зустрілися з директоркою гімназії і дізналися про те, що вона вже давно мріяла про подібний павільон для школи.

Далі ми провели зустрічі зі школярами гімназії, розповіли про наш проект та презентували його.

Потім підібрали питання для анкети та провели анкетування серед учнів щодо їх бачення конструкції. Проаналізували результати та врахували побажання учнів.
Разом з архітектором доопрацювали наші ідеї, обговорили оновлене рішення.
Прорахували бюджет проекту.

Наступним кроком стала робота архітектора, який створив ескіз та креслення архітектурної форми.

Коли усе було готовим до побудови павільйону, ми зайнялися пошуком будівельної організації, яка якісно та професійно відтворить наші мрії. Знайшли таку організацію, яка розпочала роботи.

А ми в почали готуватися до публічного заходу, на якому ми подаруємо школі павільон. Склали список гостей, засобів масової інформації та запросили усіх на презентацію проекту.

Відкриття платформи стало останнім етапом нашої роботи, це була найхвилююча та найприємніша мить, до якої ми йшли довгий і насичений, але продуктивний рік.

З НАМИ ПРАЦЮВАЛИ

Експерт ДД Артем Осламовський, директорка гімназії №179 Ірина Чернілевська, учні гімназії №179, будівельна компанія, керівник програми ДД Ольга Вієру, менеджер програми ДД Катерина Макарова, уся команда Бюро змін «Дитяча Демократія. Київ».

ЦЕ МОЖНА ВИКОРИСТАТИ

Створений у рамках проекту павільйон може стати прототипом, який ви можете використати для облаштування території вашої школи або двору будинку, де ви мешкаєте.
Ви можете використати запропоновані ескізи і рішення, а можна розробити іншу архітектурну форму, яка відповідатиме вашим бажанням.

Успіху вам!